3.11.2022

Halloween 2022



Vietin tämän vuoden Halloweenit Jennin kanssa kahdestaan omalla asunnolla. Olin koristellut pari viikkoa etukäteen vähitellen, niinkuin aina, että kerkiän itse nautiskella pitempään. Katsoin vaan kauhuleffoja ja söin popkornia. Mun kaveri Kiia kävi katsomassa pari leffaa mun kanssa myös, niin ei tarvinnut ihan yksin olla koko lokakuuta.

Arvaa tosta mitä telkusta näkyy, että mitä leffaa katottiin?


Nää kurpitsat on minä ja Jenni selkeesti, jos oltas kurpitsoja 💚🧡

Koristelin tällä kertaa vain makkarin, koska tiesin, että vietetään just siellä suurinosa lyhyestä viikonlopusta mikä juhlittiin yhdessä. Mun kone on kuitenkin täällä ja seinällä on telkku mistä kattoo juttuja samalla kun löhöää sängyssä ja mässyttää herkkuja. Ekana päivänä käytiin kaupassa, alkossa ja syötiin Prisman kahviossa. Täti auliisti käytti meitä. Ostin kaupasta punasen huulipunan mun halloweenmeikkiä varten (en tajuu miten mulla ei ollu perus punasta huulipunaa). Sen nimi oli Hot Chase 333. Jos kaks tyyppiä joilla molemmilla on sitä huulipunaa pussaa, niin sit se ois kai 666. Katottiin The Rocky Horror Picture Show ja juopoteltiin kevyesti. Mulla oli casual Halloween lounge wearina tommonen lepakko onesie ja Ghostface naamari 😂 Tämä ei siis ollu todellakaan mun oikee halloweenasu 💁‍♀️

Tässäpä näkyy meidän makkaria vähän jopa

Nää hämikset hohtaa pimeessä

Seuraavana päivänä käytettiin iso osa ajasta siihen, että meikattiin ja pukeuduttiin meidän asuihin ja otettiin niistä kuvia. Olin pyytäny, että Jenni ottas oman järkkärinsä mukaan ja kuvattas sillä... perus Jenni tyyliin se oli kuitenkin sit unohtanu sieltä kamerasta muistikortin ja ei ollu muistikortinlukiaakaan. Sit hetken mietittiin, et voisin lainata mun vanhan kameran muistikorttia... mutta sit en sais niitä kuvia itelle heti... ja Jenni ei muistas niitä myöskään lähettää mulle ja näinköhän saisin mun muistikorttiakaan takas ikinä 😂 Vain extreme ADHD jutut. Päädyttiin siis kuvaamaan mun kökkö kameralla. Ulkona sato myös vettä niin se rajotti sitä missä otettiin kuvia. Päädyttiin taloyhtiön isolle parvekkeelle ja vintille.

Musta lä(e)ski 🕷️🖤

You meet her at the attic wyd?

Niin pirullista 😈❤️

Mun asu oli tommonen häämekko ja huntu. Toi mekko on itseasiassa kaksi osainen. Siinä on päällä yks Killstarin (se mun lemppari vaatemerkki) mekko ja alla tommonen pitkä hame, jonka oon ostanu joskus 2006. Hunnun tein itse. Sekä mun, että Jennin meikit on punaset ja päätettiin muutenkin, että se on selkeesti tän Halloweenin väri. Jennin asu lähti siitä, kun sillä oli jo ennestään jostain noi sarvet. Sit se vaan sattu löytämään sekä ton mekon, että kengät tori.fistä tosi helpolla. Mä en itse maksanut omasta asustani mitään muuta kuin ton huulipunan. Kaikki muu mulla oli jo ennestään. Eikä Jennikään paria euroa enempää omastaan pulittanut.


Wanna make a deal?



Meidän asujen ja hahmojen taustatarina menee sileen, että toi piru houkutteli tota mustaa leskee tappamaan rikkaan miehensä, että sais sen rahat. Siihen diiliin kuulu myös, että toi leski antas sitten tulevan lapsensa pirulle. Lopulta kävi kuitenkin silleen, että se lapsi kuoli ja haudattiin ilman kastetta ja siitä tuli silloin liekkiö/ihtiriekko (CLICK). Piru kun ei saanut lapsen sielua, niin sitten se vei ton lesken ja nyt ne sitten kiusaa ihmisiä ikuisesti yhdessä. True friendship goals! 🖤❤️

Kuvaussession jälkeen käytiin ulkona syömässä burgerit. Loppuilta katottiin taas jotain paskaa Youtubesta, juopoteltiin ja muuten vaan perseiltiin, niinkuin aina. Seuraavana päivänä ei ollut krapulaa kummallakaan. Jennii toki varmasti vitutti mennä taas bussiin istuu moneksi tunniksi. Paluumatkat ja päivät aina niin tylsii. Aika meni taas niin nopeesti ja yksinäisyys on aina ektra syvää just sen jälkeen kun vieraat lähtee. 

🎃 Kiitos Halloween 2022! See you next year! 🎃

LOL KOLLAASI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©