16.11.2022

Lemppari kännykuvia 2022

 Tässäpä iso läjä mun lemppari kuvia tältä vuodelta. Eihän 2022 vielä lopussa ole, mutta tiiän olevani aika kiireinen loppuvuoden, joten nyt päädyin katselemaan näitä. Tää vuosi on ollut mulle hyvä ja siinä on ollut paljon erinomaisia hetkiä ja kivoja juttuja mitä oon puuhastellut. Paljon on ollut toki myös surua ja ahdistusta, kun koitan käsitellä ja sulatella menneitä ja selvittää mun terveyteen liittyviä ongelmia. Paljon on pitänyt yrittää hyväksyä ja vaan mennä eteenpäin vähillä voimavaroilla. Eniten mua on auttanut tietenkin mun ihana poikaystävä Mikko, joka haluaa tehdä mun kanssa kaikkea kivaa ja on ollut niin ymmärtävä ja hyvä mulle 💕 Nään nykyään niin usein perhettäkin, että se on ollut mulle iso voimavara. Sen takiahan mä tänne Varkauteen muutin yli 2 vuotta sitten, että voisin olla lähellä äitiä ja tätiä mun heikoimmalla hetkellä. Kuvat on aikajärjestyksessä vuoden alusta loppua päin, eli ekaksi talvelta kuvia.





Jukka hyppäsi yhtäkkiä Mikon hartiolle! 😸❤️



My tit obviously duh ~

Miwwi Khatti ja Khissa Khatti




Tän on tehnyt paikallinen taiteilija Nino Tolvanen, jonka töitä löytyy ympäri Varkautta. Tässä sen instagram missä voit ihastella lisää upeaa taidetta: CLICK!


Ekat kuvat on Varkauden Keskuskonttorilta missä on aina kiva käydä syömässä, katselemassa kuriositeetteja, silittimässä kissoja ja ihailemassa paikallista taidetta. Tykkään käydä Mikon kanssa vaan ulkona köpöttelemässä vuodenajasta riippumatta. Liikun paljon enemmän nykyään kaikenkaikkiaan. Varkaudessa on lähellä niin paljon kivoja paikkoja vaan seikkailla ja katsella maisemia. Käytiin Mikon työpaikan kanssa tähtitornilla katselemassa tähtiä isolla kaukoputkella. Tehtiin talvella makkariremppaa ja nukuttiin sillon olkkarin lattialla jonkun aikaa. Se oli aika kaaottista, mutta myös hauskaa. Sillon pelattiin muunmuassa Elden Ring. Hankin itse itselleni synttäri/joululahjaksi silmiin kestorajaukset.

Piccolon eeppiset erotiikkaseikkailut lol



Kivi jonka maalasin taideterapiassa 🌼🌷


Täpy aina niin söpö 💕


Vapun juhlintaa 🎉



Keväällä Käytiin Turmionkätilöiden keikalla ja Kuopiossa juhlimassa vappua. Mulla oli paljon uusia terveysongelmia joita selvitin intensiivisesti. Käytiin sen takia monesti Kuopiossa KYSsissä ja samalla sit shoppailemassa ja syömässä. Piti hommata uudet silmälasit ja aurinkolasit. Makkarin valmistuttua ollaan hankittu paljon uusia huonekaluja ja sisustettu. Kävin ekaa kertaa kampaajalla sitten teini-iän.



Vill du knulla?


Täpsä tykkää aina istua Maijan sylissä 😍

Täpyn paras ystävä on paksu Bertta! ❤️


Paula beibeeeh 💕







Kesällä tuli tehtyy niiiin hirveesti juttuja, että oli ihan älyttömän vaikee valita mitä näyttäis ja mistä kertois. Autokuvat on Leppävirralta vanhojen autojen kokoontumisesta. Kavereita tuli nähtyä moneen otteeseen. Paulan kanssa ihmeteltiin uusia siltoja Kämärillä ja niillä olevia kylttejä esihistoriallisista eläimistä/dinoista. Maija-tädin kanssa käytiin Jäppilän kievarissa syömässä. Käytiin samalla Heponiemen tilalla, jossa tavattiin muunmuassa alpakat: Kiefer Papu ja Eliot 💕 Siellä oli myös ihanii kanoi ja hyvä vanha vahtikoira!



Pete ja Riikka 💕



Rollemies 💕


Synttärit äidin luona 12.11

Syksyllä Mikko lähti pitkälle työmatkalle Japaniin. Kävin Helsingissä Riikan ja Peten luona. Samalla reissulla oli myös mun kaverin Niinan ja sen puolison Akun häät. Häistä just toi toka kuva missä näkyy kattausta ja valaistusta. Kävin Riikan kanssa ulkona syömässä parikin kertaa ja shoppailemassa monena päivänä. Niin kiva huomata, että jaksan kävellä nykyään enemmän ja on energiaa muutenkin. Nyt Marraskuussa oli mun synttärit, joita vietin rennosti perheen kanssa. Kävin myös Mikon äidin kanssa ulkona syömässä ja shoppailemassa 😊

Oon tietenkin kirjottanut jo aiemmin mun tän vuoden kuulumisia tänne blogiin. Kesäreissu Ouluun, Halloween bileet ja kuvia kodista löytyy muunmuassa siis niiden joukosta. En halunnut niistä toistaa tähän hirveesti, tai laittaa samoja kuvia. Mulla on mun keskittymis ja muistiongelmien takia välillä vaikee ees muistaa mitä kaikee oon tehnyt (siksi hyvä, että otan paljon kuvii lol), niin tällästen isojen kokonaisuuksien kyhääminen on haastavaa. Tässä nyt kuitenkin oli ees jotain ja sitä yleistä fiilistä mikä mulla on vuodesta 2022. Eipähän kaikkee muutenkaan tarvii koko maailmalle jakaa... halusin vaan tehdä tälläsen hyvänmielen merkinnän kuluneesta vuodesta. Oon kiitollinen ja onnellinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©