27.10.2022

Halloween 2020 succubus



Kappas vaan Halloween kuvia vuodelta 2020. Ihmettelen suuresti, että mun sillosista elämänkuvioista huolimatta pukeuduin ja laittauduin mitenkään. Ehkä siksi kun mulla oli joku joka halusi viettää mun kanssa aikaa ja ottaa musta valokuvia niin mielellään. Ollaan viimesen kahden vuoden aikana tosiaan otettu Mikon kanssa paljon tosi kivoja kuvia musta, mutta ne on jääneet lähes kokonaan postaamatta mihinkään. Kuvat kun on otettu tietenkin Mikon paremmalla järkkärillä ja ne on vasta nyt löytäneet tiensä myös mun omalle koneelle. Tulevan Halloweenin kunniaksi kaivoin nämä nyt esiin ja jälkikäsittelin vihdoin itse. Kaikki creditsit itse kuvista siis mun ihanalle poikaystävälle Mikolle, joka ottaa musta aina upeita kuvia, vaikka itellä ois kuinka epävarma ja kökkö olo! 🖤




Mun on vähän tukalaa kattoo näitä kuvia paristakin syystä. Asuin hetkellisesti äidin luona ja käsittelin traummaattisia tapahtumia... ja siksi kun painan näissä yli kymmenen kiloo enemmän kuin nykyään 😅 Ketään muuta ei kiinnosta, mutta mun itsetunto on älyttömän alhainen ja kaikki mistä voin itse itseäni jotenkin sortaa nousee niin helposti pinnalle.

Itse asusta sen verran, että:
 Sarvet askartelin itse.
Mekko on Killstarin (yksi mun lemppari vaatemerkeistä). 
Toi harness ja rannekorut on Ebaysta. 
Mekon alla (osissa kuvista) näkyvä hame on ostettu joskus 2006 Hesasta sellasesta liikeestä kuin Morticia 😂
Sukkahousut oli jotkut randomit mitkä revin.

Tää on kyllä tosi perus gootti lorttoilu kaikenkaikkiaan ja ns tylsin asu minkä oon heittänyt kasaan Halloweeniksi lol.



🖤 Your sad, lost, weird, horny and lonely succubus. Twisted in misery. Yours forever. 🖤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©