1.11.2016

Inktober 2016

Pfftt... oikeesti... tää mun ensimmäinen inktober ei ois voinu mennä yhtään tän huonommin? :D
31 päivästä mä onnistuin piirtämään säälittävästi vaan kuutena ja kaiken lisäksi mä myös poikkesin täysin niistä haastelistan aiheista (CLICK). Mä myös "huijasin" siinä, että väritin osaa näistä jälkikäteen digitaalisesti ja käytin tekstuurejakin. ETTÄ WUPTI FAKIN DOO! Mulla ei yksinkertaisesti ollut tarpeeksi aikaa kaiken muun asian keskellä mitä olin jo itselleni kaatanut niskaan. Kaikki Halloween hössötykset ja muut mun blogimerkinnät ja piirustusprojektit... ja onhan mun pitänyt nähdä kavereitakin ja olla kipeenä myös taas vaihteeksi. Mä jotenkin oletin vaan saavani ees vähän enemmän näitä tehtyä. Kuus kappaletta on ihan surkeen vähän multa kun mä kuitenkin piirrän paljon. Noh se siitä voivottelusta. Katotaan mitä mä oon saanut aikaiseksi.

Shark Rick - Pocket Mortys

Eli ekaksi syntyi tämä Rick and Morty aiheinen luomus. Kuten mainitsinkin täällä joskus aihepiiri on ollut mun uusin fanivouhotus joten ei ihme, että siitä löytyy matskua tässäkin haasteessa. Piirsin tän 9 lokakuuta, eli olin jo sillon monta päivää myöhässä kun alotin.

Vegeta x Piccolo - Dragon Ball Z

*hikoilee* Joo-o eli vähän animupaska-homoilua tähän väliin :D Mun lempi hahmot kyseisestä sarjasta. Tän tein 10 lokakuuta, eli yritin muka pitää kiinni siitä, että teen joka päivä.

Gore Morty - Rick and Morty

Lisää tätä samaa. Pieni varotus tässä heti, että mä tosiaan tykkään fiktiivisestä goresta, että sitä saattaa näkyä mun blogissa tulevaisuudessakin. Tägään tosin kaiken, mutta kunhan mainitsin. Tämä syntyi 11 lokakuuta. Tää on mun inhokki näistä kaikista. Panostin tähän tosi vähän.

Halloween asetelma

Mun lemppari näistä kaikista. Halusin piirtää vaan jotain Halloween teemaista niin tekaisin tälläsen sitten omasta päästä. Tän tein 13 lokakuuta eli päivä jäi jo välistä tässä vaiheessa lol.

Michael Myers - Halloween 

Kyseinen fiktiivinen sarjamurhaaja on aina kuumottanut mua ekstra paljon. Halusin yrittää jotain perus potrettia missä on selkeät valot ja varjot (tässä mallikuva). Pyrin myös olemaan huijaamatta tämän kanssa mitenkään, eli jätin värittämättä ja en käyttänyt mitään tekstuureja. 18 lokakuuta. Välipäivät vaan lisääntyy.

Scarecrow - Husk

Tämä multa itseasiassa pyydettiin piirtämään tumblerissa. Tässä mä vasta huijasinkin kun en jaksanut varjostaa ees tussilla kunnolla loppuun vaan jätin lyijykynien varjostukset. Tää saattaa itseasiassa olla se mun inhokki näistä. Niin laiska. Eli tämän vikan tein 19 lokakuuta ja siihen koko homma sit jäikin. Huoh.

No niin siinä se sit olikin. Mulla oli paljon ideoita mielessä, mutta aika ei vaan riittänyt. Harmittaa, mutta samalla en oikeastaan välitä. En oo oikeen sääntöjen perään tälläsissä, vaikka tuolla virallisilla sivuilla lukikin et: "you can do it daily, or go the half-marathon route and post every other day, or just do the 5K and post once a week. What ever you decide, just be consistent with it. INKtober is about growing and improving and forming positive habits, so the more you’re consistent the better." Tajuan kyllä miten säännöllinen piirtäminen parantaa ja kasvattaa, mutta en siltikkään saa mitään aikaiseksi jos on pakko ja jotkut tiukat säännöt sitoo mua. Luovuus ei tuu käskystä. Yritän tätä silti ensivuonna ehdottomasti uudestaan! Mua jäi muutenkin kiinnostamaan tuo musteella tekeminen ja myös sellaset varjo painotteiset piirustukset/maalaukset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©