1.11.2016

Life isn't fun without a good scare


 I am the "who" when you call, "Who's there?"
I am the wind blowing through your hair

I am the shadow on the moon at night 
Filling your dreams to the brim with fright

Päädyttiin viime vuonna lokakuussa ottamaan poikaystävän kanssa hyytäviä kuvia vieläkin hyytävämmässä syysilmassa. Oltiin pienellä "lomalla" taas mun vanhempien luonna ja siellä on iltasin lievästi sanottuna vähän tylsää... Minähän sitten keksin, että nyt lähdetään vähän kummittelemaan! Kuten tossa viime merkinnässä mainitsin mua harmittaa miten harvoin kuvaan ulkona pimeän aikaan. Olihan toki näidenkin kuvien kanssa ongelmia. Poikaystävä raukalla meinasi sormet jäätyä ja kangistua ihan täysin kun piteli tuota kurpitsaa ylhäällä niin kauan. Kaikki kuvat meinas tärähtää vaikka mitä asetuksia kamerasta kokeilin.


Ulkona kummittelun jälkeen siirryttiin vielä mun suvun ison omakotitalon kellariin. Mulla oli pienenä vaikeuksia edes uskaltautua sinne. Meidän kellari ei ole nimittäin mikään pieni paikka. Siellä on yhteensä 10 eri huonetta jotka kaikki pursuu millon mitäkin rojua ja säilykkeitä jne. Useat mun lapsuuden painajaisunista sijoittui tuonne kellariin. Nämä kuvat on itseasiassa otettu nimenomaan sen käytävän päässä joka on suoraan yhteydessä portaisiin jotka johtaa yläkertaan. Monta kertaa tuli juostua nuo portaat pelkoperseessä ja möröt kintereillä. Mikäs sen parempi paikka siis ottaa karmaisevia Halloween kummittelukuvia? :D Come get me ghosts and ghouls! <3

 I am the one hiding under yours stairs
Fingers like snakes and spiders in my hair



Mun omat Halloween juhlinnat on ens viikonloppuna vasta järjestely syistä. Voitte siis odottaa näitä merkintöjä multa vielä ainakin pari kappaletta. Mulla on takataskussa ainakin tulevien bilekuvien lisäksi asukuvia, maskeeraus juttuja ja inktober asiaa. Itseäni ei haittaa, oonhan mä aina muutenkin "myöhässä" kaiken kanssa mistä kirjotan. Toivottavasti tykkäätte siis Halloween jutuista! :D JOS ette niin kärsikää mun puolesta senkin hullut! Ah voispa syksy ja Halloween jatkua vielä ainakin toisen kuukauden.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©