30.7.2023

💐🌌💜

Kosminen kuvitelma - 33cm x 41cm, akryylimaalit kanvasille, 2019

TykkÀÀn aina maalata, kristalleja, kukkia ja avaruutta. Miksi ei siis kaikkia nÀitÀ keskenÀÀn. Saman tyylisiÀ/henkisiÀ olen tehnyt muulloinkin. NÀmÀ kaksi tuli nyt ainakin mieleen, jotka löytyy tÀÀltÀ blogista: CLICK! CLICK!. Kuten asiaan kuuluu, en ole muistanut ottaa kaikista mun tekemistÀ töistÀ edes kuvia, saati nÀyttÀÀ niitÀ netissÀ.

TÀÀ taitaa olla yksi mun lemppari omista tauluista. Mulla on aika harvassa omat teokset joista vielÀ tykkÀÀn. En tiedÀ miksi en ole ottanut siitÀ aiemmin kuvaa ja postannut sitÀ minnekkÀÀn. Varmaan ihan vaan just siksi, kun sillÀ ei ole ollut mitÀÀn paikkaa missÀÀn (niinkuin ei suurimmalla osalla mun töistÀ ole jotka olen itsellÀ pitÀnyt). Maalasin tÀmÀn 2019, jolloin suurinosa mun tauluista on tosiaan syntynyt. 2019 ja 2020 alkuvuosi on tÀhÀn menessÀ ollut mun tuotteliainta aikaa ja silloin luulin, ettÀ siitÀ kÀynnistyisi oikein kunnolla jotain... joku sellanen ns vakavissaan oman taiteen tekeminen fanart piirtelyn sijaan. No eipÀ kÀynnistynyt, kun 2020 oli sitten lopulta mun elÀmÀni hirveintÀ aikaa. SitÀ seurasi muutto kaksi kertaa ja kaikki mun tavarat on olleet siellÀ sun tÀÀllÀ. Taiteen tekemisille on edelleenkin vÀhÀn tilaa, mutta mun vÀlineillÀ on nyt joku vakituinen paikka ja taulujakin on helpompi/turvallisempi sÀilyttÀÀ. Oon nyt yrittÀnyt siis parhaani kÀynnistÀÀ uudestaan tuotteliaampaa taiteilua. Se on ollut aika saakelin nihkeetÀ terveys syistÀ. Työhuone omassa kodissa tekisi hyvÀÀ. Sellasta tuskin tulee mulla olemaan moneen vuoteen... jos koskaan.


TÀllÀ hetkellÀ toi taulu majailee mun tietokoneen ylÀpuolella kahden muun mun taulun kanssa. Niiden olisi tarkoitus tosta siirtyÀ joskus makkarissa sÀngynpÀÀdyn ylÀpuolelle. Sitten hyllyyn tulee tilaa muille jutuille. Mulla on niin paljon kaikkea mahdollista tilpehööriÀ, ettÀ koko hylly varmaan tulee ihan jÀrkyttÀvÀn tÀyteen. Nyt en ole siihen paljoa laittanut, kun olen halunnut ettÀ taulut kuitenkin nÀkyy osittain.


Oikealta vasemmalle: 

Unikkojen unelmaa - 30,5cm x 40,5cm, akryylimaalit kanvasille, 2019

Kuvotus - A3, akryylimaalit pahville, 2019

Kosminen kuvitelma - 33cm x 41cm, akryylimaalit kanvasille, 2019

En ole nĂ€yttĂ€nyt aiemmin myöskÀÀn noita kahta muuta taulua tÀÀllĂ€ blogissa. Instagrammissa olen ehkĂ€ jotain vilauttanut. En ole nyt ihan varma. Mun taide insta on @saararoineart ja mun muu instagram on @saastapallo. YritĂ€n jossain vaiheessa ottaa paremmat kuvat noista ja nĂ€yttÀÀ ne.

Sain viime talvena kehystettyĂ€ tuon keskimmĂ€isen taulun. Se oli mun synttĂ€rilahjatoive. Äiti ja tĂ€ti maksoi kehystĂ€misen. Iso kiitos siitĂ€! 💕 Mulle merkitsee aina tosi paljon, kun saan jonkun mun työn kehystettyĂ€. Suurinosa mun tauluista/taiteesta on aina ilman kehyksiĂ€. Ellei ne ole paperille tehtyjĂ€ töitĂ€, jotka olen itse laittanut joihinkin kaupasta saataviin halpoihin kehyksiin. Ei sillĂ€, ettĂ€ asialla niin vĂ€liĂ€ olisi... mutta kyllĂ€ tuntuu hyvĂ€ltĂ€, kun saa viedĂ€ oman työn kunnon kehystĂ€möön ja valita kehykset siellĂ€ monista vaihtoehdoista jne. EikĂ€ kaikkia töitĂ€ tarvitse kehystÀÀ. Kaikkien ei todellakaan kuulu edes pÀÀtyĂ€ seinĂ€lle! SĂ€ilytĂ€n massiivista mÀÀrÀÀ omaa taidetta kansioissa. Ison osan tauluista on ottanut luonnollisesti vastaan Ă€iti ja tĂ€ti. Ne on niillĂ€ sitten nĂ€ytillĂ€. TĂ€ti varsinkin on kehystĂ€nyt monta mun töistĂ€. NiillĂ€ on joitakin mun todella vanhoja juttuja esillĂ€. Tyyliin 2005 tehtyjĂ€. Itse olen saanut kehystettyĂ€ vain kolme mun tauluista. Raha ei tuntuisi ikinĂ€ riittĂ€vĂ€n tĂ€llĂ€seen. Kaksi kehystin Ă€itiĂ€ varten. Eli mulla on tasan toi yksi sitten itsellĂ€. Noooh... pitÀÀ taas pyytÀÀ synttĂ€rilahjaksi, ettĂ€ joku taulu saa kehykset 😂

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

Kaikki blogista löytyvĂ€ materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. ÄlĂ€ kĂ€ytĂ€, kopio, poista vesileimaa, tai levitĂ€ ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidĂ€tetÀÀn: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©