5.9.2022

Joku turhake aikaansaannos

Mustenaama - sekatekniikka, 2019


Taas jo pari vuotta vanha projekti, jonka olin jättänyt roikkumaan ja osittain unohtanutkin. En muista tämän luomisesta mitään. Sitäkään, että kirjotinko runon ensin, vai syntyikö se valmiin työn pohjalta. Alkuperäisestä työstä oli monta versioo. Olin ottanut kuvia kesken piirtämis/maalaamis prosessin ja tehnyt useita testimuokkauksia kännykällä. Hylkäsin niistä kaikki ja tein nämä kaksi uudestaan nyt.

Oon aikasemmin maininnut, että mun projekteissa yksi toistuva teema on kaikenlaiset "vääristymät". Luettelisin tämänkin niihin. Ne on yleensä jotain kasvoja joilla on monta silmää, kasvot on vääntyneet, tai ne valuu, tai niitä kasvoja on monta päällekkäin jne. Kuvaan sillä asioita jotka on jotenkin vinksallaan ihmisen psyykkeessä. Tässäkin oon käsitellyt jotain omakuvaa, jossa on virheitä. Kaikenkaikkiaan tämä on edelleenkin itselle keskeneräinen luonnos... juttu... Siitä ehkä syntyy jotain muuta, tai sitten se jää tälläiseksi. Tykkäsin sen fiiliksestä silti, niin päätin näyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©