17.8.2022

Harakoita

 Lisää keskeneräisiä ja vanhoja töitä, jotka tuli vastaan kansioita järjestellessä. Tykkään hirveesti harakoista (myös variksista ja naakoista) 🖤 Joskus vielä maalaan kunnon harakka taulun missä on pihlajanmarjoja, koska se on mun lemppari puu ja mun mielessä nämä kaksi vaan kuuluu yhteen.


Harakka 2018 väri2 - A4, digitaalinen, 2018

Harakka 2018 väri1 - A4, digitaalinen, 2018

Löysin muunmuassa tämän yksinkertaisen vanhan tussipiirustuksen jonka päätin huvinvuoksi värittää digitaalisesti. Päätin vaan laittaa litteet väritykset, mutta en osannut valita kummasta näistä pidin enemmän, niin tässä on nyt molemmat sitten. Tykkään tästä asetelmasta ja voisin esim käyttää tätä sen mun tulevan harakka taulun referenssinä.

Harakka räntäsateessa - A4, sekatekniikka paperille, 2018

Toinen harakka jonka oon tehnyt vuonna 2018. Tämän annoin silloin tädille. Ei hirveästi mitään sanottavaa tästä, kun tämäkin oli joku nopee sutasu minkä tein silloin vaan enempää sitä ajattelematta.
Harakka 2020 - A4, muste ja tussit paperille, 2020

Tämän jyvää jemmailevan harakan tein osana mun ikuisuusprojektia, eli runokirjan kuvitusta. Runojen teko on loppunut täysin ja siten myös siihen kuuluvien mustavalkosten kuvituskuvien teko. En tiedä herääkö mokoma haave enää ikinä henkiin. Voisin vaan dumpata kaikki sitä varten tehdyt kuvituskuvat tänne blogiin johonkin yhteen postaukseen ja se siitä.

2 kommenttia:

  1. Tuo musteella ja tussilla tehty harakka on ihana. Tekee vaikutuksen. Minun silmään se on runo jo ilman tekstiäkin. Tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan hirveästi tästä kommentista! 🥰 Ilahdutti lukea, että oon luonu jotain mikä oli ihanaa 💕

      Poista

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©