16.8.2022

Drawtober 2021

Oon käyny läpi ja lajitellu mun piirustuksia/maalauksia, kirjotuksia ja muita säästettyjä papereita taas. Muutin Mikon kanssa virallisesti yhteen huhtikuussa, vaikka oonkin viettänyt kaiken mun ajan täällä asunnossa jo pitkään ennen sitä. Vähitellen oon myös saanut tuotua mun kaikenmaailman tavarat tänne ja niille on järjestynyt omat paikkansa. Arkistojen kätköistä tosiaan on löytynyt kaikkea. Yritin 2021 parina päivänä tehdä jotain Inktober/Drawtober haastetta. Siitä ei tullut tietenkään mitään, niinkuin ei ole tullut edeltävilläkään kerroilla kun olen kokeillut tällästä. Mulla ei riitä voimat johonkin hulluun haasteeseen missä piirretään jotain joka päivä ja seurataan jotain listaa asioista mitä piirtää. Toki tällä kertaa tiesin sen ja piirsin vaan pari Halloween/kauhu aiheista juttua. Päätin siis nyt hetken mielijohteesta värittää nämä keskeneräiset piirustukset. Olin jättänyt nämä kolme täysin luonnos tasolle, joten mun piti myös piiirtää nämä koneella loppuun ja siistiä niitä aika paljon.





En enää muista missä järjestyksessä nämä piirsin sillon. Eka on selkeesti joku kirottu nukke, toka on joku suomonsteri ja kolmas on semmonen creepypasta kuin smile dog. Mulla ei noihin kahteen ekaan ole varsinaisesti mitään lisättävää. Smile dogista sen verran, että mietin samalla myös skin-walkkereita ja halusin lisätä semmosta jotain "uncanny valley" fiilistä, joten piirsin tassujen tilalle kädet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©