10.9.2022

Kukkuluuruu

Viimeksi kun kirjoitin minkäänlaisia kuulumisia mun arjesta, niin meneillään oli eteisen remppaa ja makkarin kunnostamista ei oltu edes aloitettu. Tällä hetkellä eteinen on listoja vaille valmis ja makkari on jo tehty. Oon saanu tuotua enemmän mun tavaroita tänne mun ja Mikon kotiin. Kaikille mun vaatteille on oma siisti paikkansa ja meillä on uusi sänky ja muita huonekaluja. JA mä siis asun täällä nyt virallisesti. Vihdoinkin on ruennut tuntumaan siltä, että mulla on taas koti ja joku paikka kaikelle. Mikossa on aivan ihanaa se, että sitä kiinnostaa sisustaa ja suunnitella yhdessä asioita. Kaikelle löytyy lopulta paikkansa ja vanhojen asioiden tilalle voi ostaa uusia ns parempia. Kaikki on neuvoteltavissa ja järjestyy lopulta, vaikka on paljon työtä. Mulla on tervetullut ja turvallinen olla täällä. Tässä joitakin kivoja kuvia mitä mulla oli jo valmiiksi meidän kodista. Otan sitten joskus lisää (ja parempia), kun loputkin asiat löytää paikkansa ja tulee jotain uutta jne.

Olohuoneen ihana lipasto 🖤


Weebs dream


Tää eteisen pöytä, minkä löysin jopa Varkauden tori.fi sivuilta

Jee mähän oikeesti asun täällä 💕


Olkkarissa on valot joiden värejä voi säätää

Aina vaan lisää pehmoleluja

Ja uusia kasveja, jotka oon onnistunu pitämään hengissä

Mikon pelit ja vehkeet

Mun uusi kone

Näissä kuvissa ei nyt näy makkarista oikeen mitään, kun se on ollut koko ajan edelleenkin työn alla. Viimesin lisäys sinne oli verhotanko/verhot, tv-taso ja yksi seinähylly. Sain myös Mikon näytön, kun se ostaa itselleen uuden. Meidän keittiöstä ei ole myöskään kuvia, kun ei siellä ole mitään näytettävää. Jahka Mikko palaa kotia työreissulta, niin siellä muuttuu paljon asioita. Sama myös meidän parvekkeen kanssa, jota ei ole kalustettu. En ole ikinä asunut näin nätissä ja siistissä kodissa. Oon jo nyt niin tyytyväinen, saati sitten kun loputkin asiat on valmiit.

Osa mun tavaroista on edelleenkin äidin luona ja mun tavote on käydä ne kaikki läpi lähi viikkoina. Oon miettinyt, että ne mitä en saa mahtumaan tänne jonnekkin säilytykseen/käyttöön, saa luvan vaan lähteä. En tykkää säilyttää mitään muualla enää, kun en voi tietää miten ne siellä säilyy ja siirtää paikkaansa. Äidillä kun tuntuu olevan tapana siirrellä tavaroita ja pinota niitä päällekkäin jne. Muutenkin saan sitten sielunrauhan, kun tiiän edes mitä mulla on ja ei ole. En haluu enää ikinä säilyttää asioita jossain random pahvilaatikoissa. Ostan kaikelle kunnon muoviset ja kannelliset laatikot ja laitan kaiken järjestykseen. Se stressin määrä kun ei tiedä missä asiat on ja miten... ja muutenkin mulla on ollut nyt 2020 kesästä eteenpäin vaan sellanen kaikesta luopumis vaihe meneillään. Ylimääräset asiat vie vaan energiaa multa tällä hetkellä.

Toi makkarin vanha tapetti oli kyllä aika hirvee...

Hyllykkö vaatekomeroon

Viime talvi tuntu oikeesti tosi rankalle kun elettiin remppa kaaoksessa. Nukuttiin olohuoneen lattialla ja kaikki vaatteet oli siellä, tai keittiössä pöydällä jne. Oli hirveen pölystä ja ahdasta. Mulla alko sillon uusia terveysongelmiakin, jotka oli niin raastavia ja rankkoja kaiken päälle. On ihan hirveetä yrittää jotenkin kasata itseensä ja uutta elämää, kun kaikki on miten sattuu ja on sekä fyysisesti, että henkisesti huono olla. Kaikki tuntuu niin paljon paremmalle kun on joku järjestys ja selkeys ympärillä... ja joku jonka kanssa se jakaa 💕 Kärsin jatkuvasta siitä tunteesta kun ei ole mitään kontrollia. Nyt on jo jotain ja voin sen ansiosta paremmin.

Mitä muuta mulle yleisesti kuuluu... on aika samaa. Voin tosiaan henkisesti paremmin, kun mulla on vihdoin semmonen olo, että on joku turvapaikka... mutta käsittelen edelleenkin kokoajan asioita mitkä tapahtu kaksi vuotta sitten. Mua vetää jatkuvasti alas unettomuus, hirveet painajaiset ja mun muut terveysongelmat. Mietin miten saan mun elämän kasaan ja tehtyy sillä jotain. Saan asiat kuulostamaan aina niin pahalta kun kerron rehellisesti haha... Oon tehnyt tänä kesänä ja ylipäätään kuitenkin paljon asioita ja käynyt koko ajan enemmän ulkona jne. Mikko aktivoi mua koko ajan ja haluu tehdä mun kanssa asioita ja käydä paikoissa. Meillä on ihanaa ja hauskaa yhdessä. Voisin kirjottaa ja näyttää kuvia asioista mitä ollaan tehty kodin ulkopuolella jossain välissä sitten...

2 kommenttia:

  1. Ihanaa lukea että asiat on jo paremmin. <3 Teillä on ihana koti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 💕 Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu, tai ainakin kevyemmäksi. Eteenpäin mennään kun taakse ei päästä jne.

      Poista

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©