11.1.2022

2021 fanart part 4/4

Jep jep perus varotukset, eli jos NSFW fanartti ei kiinnosta, niin skippaa tämä merkintä

Tässä loput näistä mun viime vuoden piirustuksista. Oon piirtäny huomattavasti vähemmän tällästä, kuin aikasempina vuosina (siis sen jälkeen kun alotin ehkä 2013 fanarttia "kunnolla" piirtämään ja jonnekkin postaamaan). 2020 kaikista vähiten ikinä ja 2021 myös hyvin nihkeästi. Lähinnä kun ei ole nyt ollut mahdollisuutta siihen digitaalliseen värittämiseen ja koska oon halunnu keskittyä enemmän mun originaaliin vakavampaan taiteeseen. Oon tarvinnu purkaa mun elämää totisemmalla tavalla, niin fanipiirtelyt on jääny. Tietenkin tällänen itselle täysin "hupipiirtely" on tärkeää ja erittäin viihdyttävää, ei siinä.

It's called fashion bitch 💁‍♀️ look it up

Trick or treat... or both? 😂🎃

Twitterissä sattu olemaan semmonen yhen mun tutun järjestämä October piirustushaaste. Samalla idealla kuin yleensäkkin inktober jutut, mutta Dragon Ball Z aiheinen ja ei ollut väliä millä tekniikalla ylipäätään toteutti. Eli tarkotus oli piirtää Namekialaisiin liittyviä juttuja. Piccolo kun nyt vaan on mun lemppari DBZ hahmo ja "Namek-rotua", niin piirsin nuo kaksi ekaa. Toinen kuulu sellaseen fashion/clothing kategoriaan ja toinen oli holidays/seasonal.



Sit oli tällänen ihme pyllistely meemi johon hyppäsin myös mukaan 😂😅 En jaksa selittää tämän alkuperää, mutta jos kiinnostaa niin jutun löytää hakemalla: Jack o pose. Itse toki päätin vetää vielä enemmän överiksi ja piirtää Piccolon ilman vaatteita tähän, koska miksipä ei.

Siinäpä ne sitten oli. Sori jos et tykkää tälläsestä sisällöstä, mutta meen ite sillä mielellä, että en hirveesti arvosta sensuuria kun on kyse fiktiivisten piirroshahmojen alastomuudesta jne. 🤷‍♀️ Piirrän sekä kilttiä, että tuhmaa fanarttia, enkä välitä mitä muut on asiasta mieltä. Tykkään jakaa näitä lähinnä samaan fandomiin kuuluvien ihmisten kanssa. Tällä kertaa laitoin kuitenkin kaikki myös tänne blogiin. Nyt saa sitten kaikki tutut ja sukulaisetkin taas nauttia! 😂

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©