21.1.2021

Maksa siitä, että olet sairas

Ehkäise


Joo taas näitä pillui, koska mun elämä pyörii mun alapään ja siihen liittyvien sairauksien ympärillä. Edelleenkin mua ahdistaa, kuinka mun pitää naisena maksaa sekä siitä, että mulla on pillu jne. ja, että mä oon sairas. 

Mä en saa mitään taloudellista apua tiettyjen lääkkeiden ostamiseen, koska? Esimerkiksi e-pillerit, jotka liittyy tohon mun työhön. Näin vaivaa, että sain vaihdettua mun e-pillereiden reseptin sanomaan, että käytän näitä ehkäisypillereitä oikeesti hormoonihoitona endometrioosiin. Siinä on oikeesti iso ero. Ehkäsyyn käytettäviä tuotteita ei korvata. Tän vaivan jälkeen mä en EDELLEENKÄÄN saa niihin tukea. Miksi? Kuka vittu tietää. Mä otan/oon ottanu muunmuassa monenlaisia hormoonilääkkeitä endometriosin takia, MUTTA jos ne on lähinnä tarkotettu estämään raskauksia... mä en saa niistä korvauksia. Mä en voi mitä luultavimmin ees saada lapsia enää... että kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©