1.11.2019

🎃 Kurrrrrpitsoita! 🎃

Ghostface 🧡 Scarecrow

Happy Halloween my ghost and goblins! Kaiverreltiin kaverin kanssa Halloweenin kunniaksi kurpitsoita! 😙 Päädyttiin ostamaan kaksi erilaista kurpitsaa. Kaupassa oli kyllä mielettömän isoi ja hienoi mötköjä, mutta ne oli aivan saakelin kalliita. 

Tunnelmat kohillaan!

Olin ajatellut Ghostface 👻 kurpitsaa jo vähän aikaa niin halusin jonkun puikula kurpitsan ja oli kiva kun löytyi tommonen hauska erilainen. Kaveri sai hetken pohdiskelun jälkeen idean, että haluu kaivertaa Scarecrown tosta Batman Animated series:istä! Ihan tuli näkönen.

Tuli vahingossa sumuinen kuva. A GHOST!?

Kurpitsojen tyhjentäminen on limasta puuhaa, mutta mä vaan nautin siitän lol (limaista mutta maukasta 😂😂😂). Mun työksi jääkin sen tekeminen kun mun herkkä kaveri sais varmasti jonkun allergisen reaktion noista sisuksista.

Olen suolestaja! 😂🔪

Ensi vuonna sitten taas seuraavan kerran kaivertelua. Vitsi oispa mulla kuvii jokaisesta kurpitsasta jonka oon kaivertanu. Vois tehdä semmosen vertailun hmm hmmm 🤔😍

2 kommenttia:

  1. A GHOST??? 👀👀👀👀

    meijän kurpitsoista tuli niin hienot ja oon kade sulle ku voit katella niitä joka päivä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IT WAS JOHN! 😂 Mä pidän niitä esillä kunnes ne mätänee 😃

      Poista

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©