2.9.2016

Haamuisia Pokémoneja

Eilen rupesin huvikseen taas piirtämään mitäs muutakaan kuin Pokémoneja. Mulla on taipumusta piirtää myös aina nimenomaan haamu-tyypin Pokémoneja kun ne on aina olleet mun lemppareita. Niitä pitää myös olla jokaisessa mun tiimissä kun pelaan jotain Pokémon peliä ekaa kertaa läpi. Pearlin pelasin ihan pelkästään haamuilla kerran huvikseen. Joku niissä vaan on mikä vetää mun emoa sielua puoleensa? :D

 

Mun ehkä lemppari evoluutio ketju ikinä on Gastly, Haunter ja Gengar. Haunter on myös mun toka lemppari poksu ikinä heti Bulbasaurin jälkeen. Piirsin siis tälläsen taustakuvan tapaisen sitten. Tälläsiä samanlaisia näkee aina ympäri internettiä ja ihmiset tuntuu tykkäävän näistä. Kaikista tuntus olevan myös ok varastaa ja levittää näitä, mutta en silti jaksa lätkiä mun nimeä joka ikisen kuvan päälle. Kohta tätä myydään jossain vittu kännykänkuorina. Haistakaa siis paska jo etukäteen taidevarkaat! :)

Muistin myös tätä piirtäessäni, että oon tehnyt 2014 sellasen kortin missä oli monta kummituspoksua. Kaivoin sen esiin ja tein siitä tolle toiselle kaverin tähän merkintään. Nämä on tehty silminnähden ihan eri tyyleillä. Tämä vanhempi on tehty tarkoituksella silleen, että ei ole ääriviivoja ja se yrittää näyttää siltä kuin poksut ois leikattu erilaisista pahveista ja papereista. Käytin jotain tutoriaalia tän tekemiseen sillon, mutta en harmikseni muista mistä sen kaivoin. 


Eipä mulla oikeastaan muuta ollut. Mitkä on teidän lemppari poksutyypit, tai poksut yleensäkkin? ^-^

3 kommenttia:

  1. Ghastly, Haunter ja Gengar on munki suosikkeja ^w^ Ja Clefairy/Clefable ja tietenkin DITTO :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, ja PS: noi on molemmat ihan sikahienoja ja tykkään tosta "ääriviivattomasta" tyylistä tosi paljon!

      Poista
    2. Jee samiksii! >3< Kaikki ensimmäisen sukupolven poksut on kivoja jo nostalgian takia tietty, mutta ei vitsi Ditto on niin ihana ja mä rakastan sitäkin aaaa en kestäää :D

      JA KIITOS NYT TAAS!! Mun pitäs harjoitella enemmän tollasta tietynlaista ääriviivatonta piirtämistä. Mustakin se on tosi kiva tyyli nimittäin.

      Poista

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©