13.10.2023

Friday the 13th 2023

Happy friday the 13th! đŸ–€❤️

Tuntu nyt siltĂ€, ettĂ€ piirrĂ€n pitkĂ€stĂ€ aikaa Jasonin, kun huomasin tosiaan pĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€n ja mietin, ettĂ€ on sinÀÀnsĂ€ harvinaista herkkua, ettĂ€ 13 pĂ€ivĂ€ perjantai sattui tĂ€nĂ€ vuonna juuri ennen Halloweenia. Jason Voorhees on tullut piirrettyĂ€ pari kertaa aiemminkin vuosien varrella. TykkÀÀn hirveesti kauhusta genrenĂ€ ja slashereistĂ€. Jason ei satu olemaan mun kaikista lempparein (koska se on ikuisesti Michael đŸ–€đŸ”Ș), mutta tykkÀÀn silti hahmosta ja pidĂ€n sitĂ€ hyvin ikonisena tietenkin. Piirsin tĂ€n lyijykynillĂ€, skannasin ja sÀÀdin photarissa.

TÀmÀ lienee mun eka Jason ikinÀ?

Joo joo perus mörkömies heruttelut taas đŸ€«đŸ’Š

YleensÀ jos mun fanartissa nÀkyy kikkeleitÀ, niin laitan merkinnÀn alkuun varoituksen. En kyllÀ nyt jaksanut ollenkaan, kun kiireellÀ kirjotin muutenkin koko merkinnÀn. TÀn piirustuksen olen postannut tÀnne jo entuudestaan muutenkin.

MĂ€ voisin lĂ€tistĂ€ loputtomiin siitĂ€ miten paljon tykkÀÀn oikeesti kauhusta ja miksi. EttĂ€ miten tykkÀÀn ihan yhtĂ€ paljon jos onnistun löytĂ€mÀÀn jotain mikĂ€ oikeasti pelotti, tai jotain tosi camp henkistĂ€ mikĂ€ nauratti. Toivoisin, ettĂ€ mulla olisi joku ystĂ€vĂ€ jota kiinnostaisi aihepiiri yhtĂ€ paljon. Joku jonka kanssa kattoo leffoja, sarjoja ja pelata pelejĂ€ joissa on kauhua ja sit puhuu niistĂ€ naurettavan intensiivisesti. Aina tĂ€hĂ€n aikaan vuodesta mĂ€ haluun vaan uppoutua tĂ€llĂ€seen. Oon kyllĂ€ tosi ilonen, ettĂ€ mun nykyinen kumppani tukee tĂ€tĂ€ mun hössötystĂ€ ihan tĂ€ysillĂ€ đŸ–€ Pelattiin just Resident Evil Village ja RE4 remake. Olin niin onnellinen ja tĂ€nÀÀn puhuttiin, ettĂ€ vois kattoo ne RE leffatkin!

Lopuksi pohdin, ettÀ voisin heittÀÀ tÀnne kaikki kauhu leffa/sarja/peli/kirja aiheiset fanartit joskus. NiitÀ on loppujen lopuksi harmillisen vÀhÀn, niin eiköhÀn ne mahtuisi yhteen merkintÀÀnkin. EhkÀ se motivoisi tekemÀÀn myös lisÀÀ...

2 kommenttia:

  1. Mulla jÀÀ yksin katsomatta/pelaamatta kauhugenren viihdykkeet, oon liian nössö :D oli aikoinaan suuri pinnistys lukea Hohto yksin asuntolan olkkarin sohvalla kun en halunnut hÀiritÀ yölampulla huonekaveria.. ainoastaan American Horror Storyn pystyn katsomaan yksin ilman huolenhÀivÀÀ, en tiedÀ miksei se yhtÀÀn jÀnnitÀ. Kaikki muu vÀhÀnkÀÀn pelottava tÀytyy katsoa/pelata jonkun kanssa.

    Upeita taideteoksia, we want more! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei!😂 Toivottavasti sulla on jotain seuraa missĂ€ nauttia tĂ€stĂ€ genrestĂ€! Mulla on kavereita jotka ei pysty katsomaan mitÀÀn kauhua edes kunnolla seurassa. Jos on ihan pakko, niin laittaavat silmĂ€t kiinni kun tulee jĂ€nnimmĂ€t kohdat jne. ItellĂ€ onneksi onnistuu yksinkin. Oon varmaan siedĂ€ttĂ€ny itseni kauhuun jo vuosia sitten, kun sitĂ€ niin paljon katson.

      Kiitos hirveesti hauskasta kommentista! Ilhadutti ja motivoi postaamaan loputkin tĂ€mĂ€n tyyliset piirustukset. PysyppĂ€ kuulolla, niin nĂ€et ne sitten 😊 Ainiin ja pistin sun blogin myös seurantaan! KĂ€yn lukaisemassa asap.

      Poista

Kaikki blogista löytyvĂ€ materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. ÄlĂ€ kĂ€ytĂ€, kopio, poista vesileimaa, tai levitĂ€ ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidĂ€tetÀÀn: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©