12.9.2022

The Heavy Metal Guy



 Mitenhän mä alotan tätäkin juttua taas selittämään lol. Tässä on mun lapsuuden OC, eli originaali character, eli itse keksimä hahmo. Mä en oikeesti aijo selittää syvemmin mitä OC yleisesti tarkottaa, mutta tälläset itse kehitellyt hahmot voi usein liittyä jo olemassa olevaan sarjaan, kirjaan, leffaan jne. Tämä hahmo ei liity varsinaisesti yhtään mihinkään, vaan oli mun joku ihmeen oma "mielikuvituskaveri".

Olin lapsena ja teininä aika yksinäinen ja kiusattu. Vetäydyin omiin ajatuksiin ja piirsin omia omituisia juttujani. Usein jotain itse keksittyjä hahmoja, joista useimmat jäi nopeesti unholaan, enkä jatkanut niiden piirtämistä. Jostain syystä tämä kyseinen hahmo tuli piirrettyä kuitenkin useamman kerran ja siitä tuli mulle joku juttu. Mulla oli myös, itselle, mun silloiselle parhaalle ystävälle ja poikaystävälle jotkut omat lempinimet, jotka liitty sellasiin ihme alter ego hahmoihin, jotka eli mun mielikuvitusmaailmassa jne. Eli ne oli mun OC Persona hahmoja. En aijo tätäkään enempää selittää jos termi ei ole tuttu. Google kertoo jos kiinnostaa.

Hevi Äijä... Hahmon nimi naurattaa itseä aivan helvetisti, koska se on samaan aikaan lapsellisen kovisteleva, mutta humoristinen 😂🖤 Muistelen, että tiesin sen jo silloin ja naureskelin sille. Tää hahmo on hyvin selkee sekotus asioita joista silloin tykkäsin. Tässä yhdistyy Ozzy Osbourne, Mad Hatter, Alucard Hellsingistä ja joku ihmeen Grim Reaper. En kehitellyt silloin hamolle mitään kummosempaa taustatarinaa, vaan se oli semmonen kaiken ikävän ilmentymä. Sellanen kaikenkaikkiaan bad motherfucker hahmo haha.

Noniin itse asiaan. Halusin nyt piirtää uudestaan tämän mun 15 vuotiaana keksimän hahmon. Mietin, että tää on semmonen "tässä tää sun vitun tyhmä ja nolo OC semmosena kuin oisit halunnu sen piirtää, mutta et osannu". Jos vaan voisin antaa tämän jotenkin pikku Saaralle, tai jättää sen sille löydettäväksi. Ajatus siitä miten innoissani olisin tästä ollut jotenkin vaan liikuttaa mua ja siksi halusin piirtää tämän. From me to younger me 💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©