20.8.2022

Kävele kanssani valoa pitkin

Kätketyssä kammiossa - A4, akryylimaalit kanvasille, 2019



Lisää töitä arkistoista joille en tiedä mitä teen tulevaisuudessa. Runon kirjotin vanhalle ystävälle joka ei pidä enää yhteyttä, mutta on ollut yksi rakkaimmista ihmisistä mun elämässä. Aihepiiri johon monet voi samaistua tavalla, tai toisella ja jota käsittelen itse aina uudestaan taiteen kautta. Menetys sen monissa muodoissa usein painaa mua alas mun jokapäiväisessä elämässä. PTSD diagnoosin saaneena ymmärrän edes vähän paremmin mistä (tähän liittyen) mun käytös johtuu, mutta ei se tee siitä silti helppoa. Maalaaminen ja kirjottaminen auttaa prosessoinnissa.

2 kommenttia:

  1. Ystävän prosessi paluuseen kesti yli kymmenen vuotta ja kaikkeen löytyi syy. Mut silti mietin joka kerta kun joku hiljenee vuosiksi,että mä olen tehnyt jotain,tai olen jollain tavalla vääränlainen tai omituinen. Homma tuli ihan puskista koska lakkasin odottamasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syytän itseäni kaikesta, mutta eritoten siitä jos joku läheinen lopettaa pitämästä yhteyttä. Oon munannu yhden mun elämäni tärkeimmistä ystävyyssuhteista ja se oli oikeasti suurimmalta osalta mun vika. Joudun kantamaan tätä aina. En usko, että pystyn itse koskaan lopettamaan täysin odottamista, vaikken jotenkin edes usko, että tätä kyseistä ystävää voisin edes takaisin saada.
      Taaskin samaistun sun kirjotukseen tähän aihepiiriin liittyen.

      Poista

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©