10.8.2021

Kesäkuulumisia kuvina1

 Mä oon tehnyt yllättävän paljon asioita tänä kesänä, vaikka pitkä helle jakso imas musta kaikki mehut. Kirjaimellisesti, koska jouduin nestehukan takii ensiapuun lol. Mikko kannustaa mua liikkumaan ja yrittämään ja meillä on ollu hirveen hauskaa 🥰💕 Kuvia on kertynyt sen verran, että jaan ne ainakin kahteen erilliseen merkintään.


Kävin Oulussa/Jäälissä Jenniä kattoo

Ja otin uuden tatskan samalla kun aikasempaa vähän korjailtiin


Jennin perheen karvakavereita 🥰



Kaiken kaikkiaan aivan ihana ja tapahtuma rikas reissu, mutta lepookin oli tarpeeksi kun olin yli viikon siellä. Syötiin hyvin, tehtiin kotitöitä, shoppailtiin, paljuiltiin, katottiin animee, juopoteltiin ja juhlittiin sekä Jennin, että Jennin äidin synttäreitä. Kakkukin leivottiin. Yritän nähdä mun nyt ikävä kyllä kaukana olevia ystäviä mahdollisimman usein. Jennin luo on aina helppo mennä. Tiiän että oon tervetullut ja saan olla siellä pitempäänkin, vaikka Jennillä ois kouluu ja muita bisneksii. Matkustaminen on mulle rankkaa, mutta kiva silti nähdä vuorotellen sekä täällä, että missä kaverit asuu. 

Tukka muuttu jossain välin vihreestä siniseksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©