18.8.2021

2021 fanart 2/4

Sain tämän manganpiirtelykirjan joskus 2005-2006. Oli sillon kova juttu! Oon alottanu taiteilemaan jo lapsena ja kävin kuviskouluakin. Joskus 15 vuotiaana katoin ekat animet ja rupesin sitten piirtämään siihen "tyyliin" kaikenlaisia hahmoja. No ja nyt sitten Twitterissä kiersi sellanen "piirrä tämä uudestaan" haaste tästä nimenomaisesta kirjan kannesta. Pitihän sitä sit nostalgian vuoksi piirtää yksi blue boi 😂💙



Mulle ei ole koskaan muodostunu sellasta ns omaa tyyliä piirtää mitään satunnaisia hahmoja. Kun oon jotain piirrettyjä tyyppejä tehny niin oon vaan matkinu mahdollisimman hyvin niiden alkuperäistä ulkonäköö. Hassua oli yrittää piirtää tota poitsua kun en tiennyt millasta tehdä 😅 Jostain syystä mulle tulee tosta mieleen Ff seiskan Cloud lol??



Sitten toinen tällänen Twitterissä pyöriny meemi. Piirrä sama tilanne joillakin hahmoilla tms. Tossa on olevinaan minä ja Piccolo 😅 Enpä ole itseänikään tälleen piirtänyt. Kun oon omakuvii tehny niin ne on taipunu realismin puolelle (tai yrittäny). En muutenkaan piirrä itteeni fiktiivisten hahmojen kaa. En niin sanotusti selfshippaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©