15.3.2021

Mitä kuuluu random kuvina

Mulla on äidin luona oma huone ja tilaa missä säilyttää kaikkii mun romppeita.

Mulla on ihan oma uus hieno kone!



Meidän perheen koira Täpy on ihana <3

Oon yrittäny päästä takaisin taiteilun pariin.


Mulla on hirrrrrmuisesti uusia pehmoystävii! <3


Ja kasviystävii!

Oon ruennu taas välittämään itestäni enemmän.



Kävin Jennin luona ja ystävät on käyny mua myös katsomassa.

Otin vihdoinkin Unton muistolle tatskan.

Kaiken lisäksi mä oon saanu mahdollisuuden uuteen elämään tämän ihanan ihmisen ansiosta! Kiitos Mikko rakas! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©