17.12.2019

ACT askartelua kaverin kaa

Oonan ja mun uudet kortit

Oona kävi meillä eilen ja me askarreltiin paskarreltiin ATC juttui 💕 OONAN BLOGI: eihajuukaan.blogspot.com Mulla oli ollu mielessä käyttää mun viime verikokeen "laastari" lappua ja jotain mun lääke juttui. Viime reissulla äitin luo hamstrasin hirveet määrät vanhoi kirjoi, lehtii jne. Oona alotti niiden selailun ja me puhuttiin muunmuassa koulusta ja siitä sit syntyi Oonan kortti!

Sairaskertomus

Tästä mun kortista löytyy siis: masennuslääkkeen käyttöohjeet, mun hiuksii, migreenilääkkeen levystä pala, psykologille odottelulippu, verikokeen lappu ja mun joidenkin lääkkeiden kyljessä olevia lappuja/tarroja. Tykkään tästä, koska se on henkilökohtainen ja voimakas.

Koulu on paskaa

Tää Oonan kortti on musta niin helvetin hyvä! 😃 Miten se löytikin nämä kaikki mun paskaläjistä ja yhdisti ne täydellisesti! Tää on samalla hauska ja kuitenkin totta ja samaistun tähän niin paljon (niinkun varmaan suurin osa meistä). Koulu on useimmiten hirveetä ripulia! 😂

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©