10.10.2019

IKUISESTI IHAN SAMA uusi banneri

Oon nyt parin vuoden bloggaamisen jälkeen kyllästynyt tohon mun banneriin ja vaikka tiiän et mun pitäs käyttää uuden tekemiseen enemmän aikaa, jotta se sit miellyttäs mua yhtä pitkään... noh rykäsin eilen jottain.

Uusi harhailu alkaa

Teksti on ja pysyy samalla fontilla ja edelleenkin ruosteenpunaista ja heijastuksia. Vaikka tää nyt ei tulis jäädäkseen siinä on samaa fiilistä kuin kaikissa aikasemmissa mitä oon vääntäny. Ne löytyy täältä by the way: CLICK! Oranssi ja musta tulee aina varmasti olemaan mun lempparivärit! 🧡🖤 Tykkään myös tästä mun utuisen hairhailevasta meiningistä näissä kaikissa. Siinä on seikkailua ja uneksintaa. Mietin ensin, että valitsisin uuden noista muista mitkä tein sillon joskus... värjäsin pari päivää sitten tukan taas oranssiksi nii oisin voinu mielellään käyttää tota missä kuikuilen jonnekkin. Sit ajattelin et eikun haluun ton missä on maalia! No ja sit tajusin, että se on vähän kökkö laatunen... Mitä luultavimmin otan jonkun uuden maali kuvan ja siitä syntyy sit se uusi pysyvämpi banneri?? Sen näkee sitten.

Vanha

Vertailun vuoksi tässä vielä tämä vanha tuttu. Oon näköjään päässy nyt veden alta sentään lätäkön päälle lol 😂 SATTUMAAKO!!?? 🤔😂

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©