17.12.2017

Aamu


Minkä ikänen mä yhtäkkiä taas oon. Joku 16 v täällä vaan angstaa ja luulee olevansa tosi syvällinen ja koskettava... en mä luule olevani toisaalta mitään noista. Mä vaan oksennan mun pahaamieltä ulos ja toivon, että ensi kerralla musta irtoo jotain muuta. Ei ehkä mitään ilosta, mutta jotain mikä ei oo vittu kuva mun päivän lääke määrästä mun kämmenellä ja joku sotku mun aamuisia ajatuksia siinä päällä... mihin mä oon tullu ja miksi. Ihan oikeesti... ja miks mä haluan laittaa tällästä tänne, mutta samaan aikaan tunnen jotain ihme vastenmielisyyttä siitä? Mä haluun tehdä jotain muuta. En mä tiiä, mutta anteeksi en pyydä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©