20.7.2019

Vapaiden ajatusten kirja

Mä oon kirjottanut aina paljon kaikenlaista. Päiväkirjoja, runoja, aatteita ja pari tarinaakin. Mä tuota itsestäni koko ajan jotain ulos oli se visuaalidta tai sitten vaan sanahelinää. Tää merkintä on varmasti kaikille tosi tylsä, mutta musta tuntuu nyt siltä, että haluun jakaa. 

Mun tämän hetken runokirja ja aatekirja

Kirjotan tohon oranssiin muumi vihkoon runoja ja jos löydän jostain vanhoja irtonaisia niin liimaan ne sinne talteen. Mulla pyörii vaikka pitä papereita joka laatikossa niin ei tiedä mitä sattuu käsiin. Tohon mustaan (jossa on aivan ihana kuva perunasta ja sen kukinnoista) mä kirjotan "vapaita ajatuksia".


Eli en halunnut kirjottaa semmosta perus päiväkirjaa johon kerron päivän kuulumiset ja mitä tein millonkin kun enhän mä tee fyysisesti oikeen mitään... kaikki tapahtuu mun päässä. Nyt kun oon niin huonossa kunnossa etten jaksa edes maalata makuultaan niin kirjoitan asioita. Tässä siis joitakin sivuja mun ajatus kirjasta (jonka alotin siis viime jouluna), vaikka tää on vaan mun masentavaa hölönlöröä. En pysty nyt muuhun.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©