6.5.2018

anteeksi äiti

Loputtomassa armossasi Loputtomassa armossasi Loputtomassa armossasi Loputtomassa armossasi Loputtomassa armossasi Loputtomassa armossasi Loputtomassa armossasi

Jeesuksen pillu

Tää kaikki on monille todella loukkaavaa ja ei ole mun tapaista tälläistä julkisesti ilmoille päästää. Mä en vaan jaksa enää, tai välitä yhtään. Mä oon katkera ja väsynyt ja ihan lopussa. Jos mun sisäinen kärsimys ja ajatukset satuttaa muita, niin mä olen siitä pahoillani se ei ole mun tarkoitus, mutta samalla mun pitää sanoa, että mä en pyydä tätä anteeksi. Tää on nyt se mitä musta ulos tulee ja mä yritän vain jaksaa ja mennä eteenpäin. Mun luovuus ei pysy piilossa ja tää on nyt se miten itteeni ilmaisen täällä mun blogissa. Jos se ei sovi sulle voit jättää mut taakses. Mäkin oon jättänyt monta asiaa mun taakse ja tää on yks niistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©