7.2.2021

Ei meidän, vain sinun


Mulla on paljon ihania, nostalgisia muistoja vuosien varrelta peleistä joita oon pelannu mun exän kanssa yhdessä. Mä luulin, että jotkut meidän lemppari pelit (Chrono Trigger, FF9, Dark Souls jne), olis aina meille molemmille sellasia tietyllä tavalla... noh "meidän pelei, meidän juttui". Sensijaan sain huomatanyt, että ei niillä oo mitään tekemistä mun kaa. Ne on vaan pelei joista kaksi ihmistä tykkää, mutta ei ne mitenkään kosketa, tai muistuta mistään. Itse oon ne tietenkin sitonu yhteisiin rakkaisiin muistoihin ja exään. Toisinsanoen oon pilannu monta hyvää peliä itseltäni, siinä missä taas exä voi edelleen hyvällä mielellä pelata näitä pelejä, koska ne on sen lemppari pelei... ja se voi nyt jakaa ne muiden kaa.


Olin vääräässä. Ei me olla samaa tiimiä, etkä sä muista, tai kaipaa mua kun nautit näistä ja monista muista asioista ilman mua... mä en kuulu sun partyyn.

Mitä enemmän itsestään antaa, sitä enemmän myöhemmin menettää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©